Code rood - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Code rood - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Code rood

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

26 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

Zo hard als dat het gisteravond hier al regende, zo hard regende het vanmorgen nog steeds. Wat voor de paarden betekende een extra rust dag, morgen proberen we het opnieuw. Reden van afzeggen was heel simpel, slip gevaar in de bossen, takken die naar beneden kunnen komen ect. Zo wild als dat het weer bij jullie geweest is, is het hier bij lange na niet geweest!

Voor mij dus onverwachts een relax ochtendje tot later in de middag, even terug in bed gedoken en nog wat uurtjes slaap ingehaald!

17.00 beginnen in het restaurant, eerst maar eens zien wat er op af zou komen want heel lekker is het weer hier nu ook niet. Koud en nat zoals we thuis zouden zeggen 'het lijkt wel herfst!' Niets was minder waar we hebben een bom vol terras gedraaid! Top drukte, allemaal mensen die gezellig bingo bij ons kwamen spelen!

Morgen als het goed is wel weer droog weer dus dan gaan de paardenritten gewoon door!

Slaap lekker allemaal X uit Luxemburg!

• 26 Juli 2015 - 09:08

Oma:

Hallo Angela

Een hele goedemorgen. Code rood was in Leerdam ook niet het ging langs ons heen dus veel regen en harde wind maar het was wel heftig geweest zag op tv.
    Maar nu schijnt de zon.Ik hoop dat het inmiddels bij jullie ook weer beter is .
    Veel rijplezier met de gasten.
    groetjes

Oma

• 26 Juli 2015 - 19:57

Jeanette:

Het slechte weer viel hier gelukkig mee