Vrijdag 31 juli - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Vrijdag 31 juli - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Vrijdag 31 juli

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

01 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

De laatste dag van de maand juli, wat betekend 10 dagen verder vanaf vertrek en wat voelt het al anders dan hoe ik hier aan kwam.

Steeds beter vind ik mijn draai in m'n werk en samen met mijn collega's. Genieten we van de vrije dagen, soms alleen de momenten en heb je lol met elkaar ondanks dat je enorm lange dagen maakt. Voor mij wordt nu gekeken of mijn rooster veranderd kan worden omdat van 09:00 tot 00:00 werken niet helemaal de bedoeling is.. Dat staat nu op het rooster maar vaak mag ik zo rond 22:00 22:30 naar huis. Dat is ook wel fijn!

Vandaag weer een mooie buitenrit met de paarden gehad. Weer een auto die dacht van achter wel hard voorbij te kunnen komen met een karretje erachter. Weer schoten alle 3 de paarden weg maar gelukkig bleef iedereen zitten! Heb ik maar gegrapt nou we hebben alles gedaan. Stap, draf, galop en rengalop! Daarna weer 2 volle rondjes met de kinderen snel douche en weer naar het restaurant.. Mensen blijven tegen mij zeggen, jij komt zeker uit Rotterdam? Praat ik dan toch met zo'n "natte T" zoals hun dat zeggen?

Slaap lekker iedereen en tot snel! X

  • 01 Augustus 2015 - 08:55

    Marloes:

    Yeah! De maand dat ik je kom vervelen op de camping! Groetjes!

  • 01 Augustus 2015 - 08:55

    Marloes:

    Yeah! De maand dat ik je kom vervelen op de camping! Groetjes!

  • 02 Augustus 2015 - 12:15

    Oma:

    Hoi
    Jij blij dat je zus komt om je te vervelen!!!!!!!!!!!!!
    Dat zal wel meevallen denk ik .
    Waarom rijden er auto;s op dat ruiterpad moest verboden worden.
    Geniet van je vrijedagen.En ik ben benieuwd hoe je rooster wordt.En praat maar gewoon door wat maakt het nou uit of ze horen dat je uit Rotterdam kom.
    Hier is alles rustig en mooi weer ik en de dames gaan naar de griek vanavond smullen.!
    Groetjes

    Oma

  • 04 Augustus 2015 - 09:37

    Hella:

    Hai,
    Ik ben weer aan de slag en zie dus nu ook je berichten op deze site.
    Ik kan me idd wel voorstellen dat mensen horen dat je uit Rotterdam komt. Maar zoals oma al zegt wat kan jou dat schelen!
    Ik hoop dat wij in september een weekendje kunnen komen. Even kijken hoe het rooster van Merel eruit gaat zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 10642

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: