Zonnige vrije dag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Zonnige vrije dag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Zonnige vrije dag.

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

03 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen,

Vandaag was daar dan eindelijk mijn wel verdiende vrije dag en hoe fijn, de zon was er! Even wat boodschapjes gedaan en daarna lekker de zon in gegaan samen met een collega. Wat wil je nou nog meer?

Vanwege de hoge temperatuur vandaag niet zo veel gedaan. Aan het eind van de middag nog even naar Mersch geweest. Daar is een klein winkelcentrum en wat plekjes om te kunnen eten. Wij hebben heel culinair gegeten bij de Quick. Wat is de Quick, een Luxemburgse Mac donalds. De avond lekker afgesloten met een lekker stukje hoe kan het dan ook anders apfelstrudel!

Slaap lekker allemaal en werkse!
Ik ga lekker uitslapen en van nog een vrije dag genieten die minder zonnig zal zijn dan vandaag maar we doen het er maar mee!