Tot de volgende keer! - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Tot de volgende keer! - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Tot de volgende keer!

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

31 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

Wat was het fijn om weer even een weekend iets van thuis om mij heen te hebben, met lekkere ijzerkoekjes, stroopwafels en natuurlijk de wafeltjes uit Oostenrijk. Bedankt tante Gerda en oom Cees voor de koekjes!

Toen het bezoek aan kwam was het behoorlijk nat maar gelukkig werden de dagen erna al snel beter en hebben we veel kunnen zien van de omgeving. Wat was Baila toch blij om mij te zien en dan niet alleen op donderdag avond, nee iedere ochtend weer was het weer feest alsof ze mij jaren niet gezien had!
Erg genoten dit weekend!

Nu is het weer even door bikkelen tot het volgende bezoek komt en er zal ook zeker nog een tijd zijn van afscheid nemen van verschillende collega's!

Voor nu ga ik snel aan bet werk en tot snel!

Groetjes uit een warm en zonnig Luxemburg

  • 31 Augustus 2015 - 11:05

    Cees & Gerda:

    Hoi Angela,

    De koekjes...graag gedaan !!
    Harstikke leuk dat Baila erg blij was jou weer te zien, jullie zijn echt dikke "maatjes"

    Toi,toi,toi..... met je werkzaamheden!

    ( we hebben veel gedonder gehad, maar dat kan me geen bliksem schelen, nou???? Ik ben wel een beetje bang van onweer!)

    Dag Angela ..tot de volgende keer!

    Groetjes...ook van Gerda
    Cees

  • 31 Augustus 2015 - 13:12

    Oma:

    HALLO Angela

    Je hebt al gelezen van Cees dat hier de hele nacht gedonderd heeft niet normaal heel veel regen en ook nog hagel dus van alles wat.
    Mijn koffer is weer leeg en allesis weer gewassen,Praag was prachtig heel veel gezien.
    Ik vind het fijn de je leuke dagen hebt gehad met papa en Marloes
    Ja afscheid nemen is nooit leuk maar als je werkt dan gaat het snel alweer beter.
    werkse en de
    Groetjes van
    Oma



  • 31 Augustus 2015 - 16:51

    Corsthiaan:

    Tot snel,
    Pa

  • 03 September 2015 - 11:34

    Laressa:

    Leuk verslag! !
    Was erg leuk het weekend!!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 10640

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: