even thuis - Reisverslag uit Beerenplaat, Nederland van Angela Mostert - WaarBenJij.nu even thuis - Reisverslag uit Beerenplaat, Nederland van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

even thuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 September 2015 | Nederland, Beerenplaat

Hallo Nederland!

Daar was ik dan weer voor eventjes. Even thuis en weg van de camping. Geen vragen aan m'n hoofd, even gewoon ik zijn zonder Angela, mag ik wat vragen?

Wat is het fijn om iedereen eventjes te zien en wat verbaasde maar zeker ook blije gezichten te zien. Natuurlijk was Baila het enthousiast om mij te zien!

Nu nog een laatste avond in Nederland en dan zal ik terug rijden naar Larochette waar ik dan na 8 november pas weer vandaan kom. Iedereen is zeker nog welkom om keer langs te komen! Altijd gezellig wat bezoek.

Tot snel weer allemaal!

• 17 September 2015 - 09:25

Cees En Gerda:

Hoi Angela,

Super dat iedereen weer blij was toen je thuis kwam... en feest van herkenning ..zullen we maar zeggen!

Nog even doorbijten tot 8 november , maar gelukkig krijg je tussentijds nog bezoek !!

Groetjes van,

Cees en Gerda