even thuis - Reisverslag uit Beerenplaat, Nederland van Angela Mostert - WaarBenJij.nu even thuis - Reisverslag uit Beerenplaat, Nederland van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

even thuis

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 September 2015 | Nederland, Beerenplaat

Hallo Nederland!

Daar was ik dan weer voor eventjes. Even thuis en weg van de camping. Geen vragen aan m'n hoofd, even gewoon ik zijn zonder Angela, mag ik wat vragen?

Wat is het fijn om iedereen eventjes te zien en wat verbaasde maar zeker ook blije gezichten te zien. Natuurlijk was Baila het enthousiast om mij te zien!

Nu nog een laatste avond in Nederland en dan zal ik terug rijden naar Larochette waar ik dan na 8 november pas weer vandaan kom. Iedereen is zeker nog welkom om keer langs te komen! Altijd gezellig wat bezoek.

Tot snel weer allemaal!

  • 17 September 2015 - 09:25

    Cees En Gerda:

    Hoi Angela,

    Super dat iedereen weer blij was toen je thuis kwam... en feest van herkenning ..zullen we maar zeggen!

    Nog even doorbijten tot 8 november , maar gelukkig krijg je tussentijds nog bezoek !!

    Groetjes van,

    Cees en Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beerenplaat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10639

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: