Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weken

Blijf op de hoogte en volg Angela

04 Oktober 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen,

Na wat stilte weer tijd voor een nieuwe blog. Vorig weekend had ik weer gezellig bezoek. Wat hebben we het gezellig gehad met elkaar en alle verjaardagen nog even ingehaald. Voor mij was het een geslaagd weekend!

Maandag met de meiden van de camping op stap geweest om vervolgens tot 12 uur wakker te blijven zodat ik jarig was, door hun ook verwend met allemaal leuke cadeautjes!

De rest van de week was redelijk druk, de indeling van het restaurant helemaal om gegooid zodat het er aantrekkelijker uit ziet voor onze gasten! Dit weekend hebben we mensen te gast die met hun hond een show hier komen lopen. Als het lukt en ik er tijd voor heb zal ik proberen nog wat foto's te maken.

Voor iedereen nog een fijne zondag en tot snel!

  • 04 Oktober 2015 - 09:25

    Hella:

    Was zeker een geslaagd weekend! En, over drie weken komen we weer, of nou ja, een kleinere delegatie! Ben benieuwd naar de honden, hou je haaks en veel plezier!

  • 04 Oktober 2015 - 10:43

    Laressa:

    Leuk om te lezen!

    Veel plezier nog! xx

  • 04 Oktober 2015 - 12:09

    Oma:

    Het was een super weekend met elkaar ik heb ook echt genoten.
    Nu ga je aftellen en je zult zien dat gaat super snel.
    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10647

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: