vrije dag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu vrije dag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

vrije dag.

Blijf op de hoogte en volg Angela

08 Oktober 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen,

Weer tijd voor een berichtje vanuit Luxemburg. Dit keer wel vanuit bed. Druk aan het werk, nog veel uren aan het maken en eventjes geen vrije dag. Als alles goed is heb ik zaterdag een dagje vrij. Ben er aan toe

  • 09 Oktober 2015 - 10:35

    Cees:

    Hoi Angela,

    Jouw berichtje ziet er een beetje "slaperig" uit, dat komt omdat het geschreven is vanuit "onder de wol" ..ha.ha.. Ik kan me voorstellen, als je zolang achter elkaar moet werken, dat je snakt naar een vrije dag en ik hoop dan ook echt dat je morgen vrij bent!!!! EN........ kan genieten van alles wat je leuk vindt om te doen.

    Groetjes... ook van Gerda

    Cees


  • 13 Oktober 2015 - 22:19

    Jeanette:

    Gaat nu allemaal opschieten voor je

  • 13 Oktober 2015 - 22:24

    Jeanette:

    Haha grappig. Ik zie net dat er maar een gedeelte is neergezet van wat ik geschreven had.
    Ja wat had ik ook alweer geschreven.
    O ja, dat het straks weer lekker is om thuis te zijn, maar dat het ook wennen zal zijn.
    En dat je wel lekker lang kan kroelen met Baila.
    Hier gaat ook alles z'n gangetje.
    Groetjes van ons allemaal .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 10636

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: