Aankomst - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

25 April 2016 | Sint Maarten, Philipsburg

Hallo iedereen,

Hier weer na lange tijd een verslag van mij, deze keer niet alleen van mij en vanuit Luxemburg maar samen met marloes en oma uit Sint Maarten.

Eindelijk was de dag daar dat we op bezoek gingen bij onze vader, koffers gepakt en chauffeur geregeld. Laatste mensen gedag gezegd en klaar voor vertrek. Lang duurde het niet voor we "bekende" tegen kwamen. Net op schiphol werden we al aangesproken, ik zie twee meiden en een oma jullie moeten de familie mostert zijn en ja daar konden wij geen nee meer op zeggen. Collega van papa was gespot, lekker veilig gevoel toch een agent in het vliegtuig. Daarna kwamen we nog mensen tegen uit ons o zo gezellige oud beijerland. Familie westdijk on tour naar curacao. Eenmaal zittend in het vliegtuig waren we nu dan echt klaar voor de lange reis. Zo lang leek de reis dan ook wel weer niet, want er is genoeg om je te vermaken en te eten en te drinken. We hebben een prima vlucht gehad.

Eenmaal aangekomen op Sint Maarten was het wachten op onze koffer en snel door de deur naar papa! Nog even met elkaar langs het bekende strand om te zien waar we over heen gevlogen waren om vervolgens door te gaan naar huis om alle spullen daar te brengen. Lang tijd hadden we niet even wat drinken en door, pap wilde ons de bergen van Sint Maarten laten zien nu het kon. Hij had voor het halen van ons, even geruild met auto samen met een collega. Dus hup de Jeep in en de bergen in. Kennen jullie dat, dat je op de nederlandse snelweg rijdt en dan de grens over gaat bij belgie.. Iedereen zegt dan wat is het wegdek slecht. Nou geloof ons, hier is het woord wegdek nog niet heel erg bekend. Stofwolken makend, over gaten en grote stenen hebben we de berg beklommen! Soms was het even spannend en vooral hopen op geen tegenligger, maar her uiteindelijke uitzicht was geweldig.

We hebben daarna de dag afgesloten met een heerlijke pizza!

Het was een prima eerste dag, op naar de volgende zonnige dagen!

Groetjes, uit een zonnig Sint Maarten

• 26 April 2016 - 08:00

Ingrid:

Een hele fijne vakantie op Sint Maarten en groeten aan jullie vader.

• 26 April 2016 - 08:38

Hella:

Leuk om te zien wat jullie de eerste dag hebben gedaan. Veel plezier allemaal en wees zuinig op oma!

• 26 April 2016 - 10:46

Cees & Gerda:

Hallo Angela,Marloes, Gonda en Corsthiaan

Een leuk verslag van de "eerste" vakantiedag.... deze keer niet de bergen van Tirol, maar van Sint Maarten. Het zal zeker een heel bijzondere ervaring zijn geweest!!
    Hier is het winter geworden ...koud / hagel sneeuw( Niet te geloven)

Jullie allemaal veel plezier en geniet ervan!!

Groetjes van,
    Cees & Gerda

• 26 April 2016 - 13:33

Oom Adri:

zal best een mooie dag zijn geweest wel erg lang, nu dus genieten zeker van het weer ,want hier is het winter geworden

• 26 April 2016 - 19:41

Joop:

Goed om te lezen dat de reis en eerste dag goed gegaan zijn. Veel plezier allemaal en zet je vader maar eens goed aan het werk!

• 26 April 2016 - 20:16

Renée:

Heel veel plezier met elkaar! groetjes aan je vader! enne stuur alsjeblieft wat zon door, hier is de winter begonnen!

• 26 April 2016 - 20:16

Renée: