kaaspop - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu kaaspop - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

kaaspop

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 September 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen,

Nog 1 dag werken en dan is het tijd voor een feestje! Bezoek krijgen verschillende verjaardagen vieren en ja dat ik dit ooit mocht mee maken, oma voor de eerste keer op een camping.

Wat werken in het buitenland wel allemaal niet teweeg brengt.

Nu de verklaring voor mijn titel van deze blog. Eigenlijk is het meer een knipoog naar de reactie van oom Cees, over een Luxemburgse kabeljauw, nou die verzinnen de gekste bijnamen dus heb die maar snel terug in de vijver gaten zodat die snel door kon zwemmen! Hahaha.

Voor nu slaap lekker allemaal!
Tot snel.

• 24 September 2015 - 13:47

Oma:

Hallo Angela

Het val best mee hoor ik heb de flannelle lakens al klaarliggen en de pyama en sokken ook.
    Dus of het kramperen wordt moeten we nog afwachten!
    Tot vrijdag.
    Groetjes

Oma

• 24 September 2015 - 22:28

Jeanette:

Misschien wil oma straks niet anders meer dan kamperen

• 25 September 2015 - 15:19

Cees:

Hoi Angela....... Wat de vis betreft, het belangrijkste is: Dat je niet achter het net vist!

Kaaspop vind ik net ff iets leuker dan kaaskop , maar dan wel van Leerdammer kaas!!!!!!!!!!!!

BEDANKT VOOR JE PRACHTIGE KAART UIT VIANDE..JA.JA DAAR LIGGEN NOG WAT LEUKE JEUGDHERINNERINGEN!!

Veel plezier met de familie-campinggasten, het wordt vast en zeker een leuk weekend!!!
    ( Oma is in topconditie, ze heeft gisteren haar balletles met een super mooie pirouette afgesloten )

Groetjes,
    Cees