Dag 4 alweer - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Dag 4 alweer - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Dag 4 alweer

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

25 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

Hoewel het nog steeds voelt alsof ik net aangekomen ben, is vandaag dag nummer 4 alweer voorbij. Het was ook een hele drukke dag, dus logisch dat de tijd hier vliegt! Vanmorgen weer begonnen met de paardjes, vandaag een buitenrit met 2 gasten van de camping dus alle 3 moesten ze uit de wei komen.
Het was mooi weer, weer super genoten van het bos.. Echt een aanrader voor iedereen je kan daar wandelen, fietsen, paardrijden en soms kom ik nog een auto tegen ook! Ben er alleen nog niet helemaal achter wat die auto in het bos doet, zo breed zijn de paden hier ook weer niet. In de middag stonden er 2 rondjes kiddies op het programma en daarna weer in de versnelling ok vervolgens van 5 tot 11 te werken in het restaurant.

Tussen door nog even snel mijn contract getekend, waar ik geen bal van kan maken want het is Frans! Heel logisch...

Vanavond was er een hypnotiseur op de camping. Dat stond in de animatie planning. Terwijl ik aan het werk was even stukje gekeken, maar lang niet alles van mee gekregen. Na werktijd heeft deze meneer nog privé show gegeven voor wat collega's. Super leuk, maar ook zeker heel raar. Jullie zullen wel denken, kamertje reserveren voor haar in het delta? Maar die man deed echt dingen, waar je dan met je neus boven op zit, maar ook echt geen bal van snapt!

Nu is het tijd om weer te gaan slapen, want morgen is mijn dag weer net zo vol en druk! Slaap lekker!

  • 25 Juli 2015 - 10:00

    Oma:

    Hoi.

    Ik geloof wel dat je het leuk vindt gelukkig maar.
    Werkse voor vandaag.
    Hier regent het op dit moment maar code geel is nog niet geweest afwachten maar.

    groetjes

  • 25 Juli 2015 - 10:33

    Lea En Cees Schoolmeester:

    Heel leuk om op deze manier op de hoogte blijven van je werk bij Vacancesoleil. Zo te lezen geniet je er van en dat is belangrijk. Leuke tijd gewenst. Hartelijke zonnige groeten van Lea en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 10662

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: