Kan ik u helpen - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Kan ik u helpen - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Kan ik u helpen

Blijf op de hoogte en volg Angela

22 September 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen.

Langzaam aan wordt de camping leger. Dus in het restaurant krijgen we steeds meer tijd voor onze gasten. Wat ook betekend meer tijd voor de vragen van hun, wat wij hier doen werken of stage, hoelang wij hier op de camping zitten, hoe we dat doen met familie vrienden eventueel vriendjes? In die tussen tijd neem je gelijk de bestelling op, loop je heen en weer om de drankjes te halen eten te brengen ect. Je bent nu meer met een tafel bezig dan dat een ieder echt een eigen taak heeft. Ik ben lekker bezig geweest met een tafel goed praatje gehad vragen de mensen om de bon. Prima ik kom de bon bij u brengen! Op dit moment was het niet druk in het restaurant dus ik stond even te kletsen in de keuken. Vraagt een collega aan die mensen kan ik u helpen? Waarop die meneer zegt, ja ik zoek Angela Mostert, (fijn he je naam op de bon) want ik wil even afrekenen. Nou daar doe je het voor toch?

Verder gaat het hier goed en is het rustig. Wat druk in de weer met een ziek paard, hopelijk knapt hij snel wat op, slaan de medicijnen aan en heeft hij geen diarree meer!

Op naar het weekend, waarin er bezoek komt! Gezellig

Tot snel iedereen!

  • 22 September 2015 - 11:39

    Mautje :

    Mooi blog, idd familie vriendjes. Maar voor jouw bijna zover dat de familie en baila komt.
    En ook bijna jarig, nieuwe mensen leren kennen, leuke en minder leuke collega's.
    Hoop dat het paard gauw beter word kunnen weer een keer rijden samen.
    Liefs mau

  • 22 September 2015 - 11:51

    Cees:

    Dag Angela,

    Leuk voor de sociale kontakten, om even een praatje te maken aan tafel en natuurlijk is de
    populairste vraag( denk ik) "En..... heb je al een vriend?" Misschien moet je een keer een visje uitgooien om een ( Luxemburgse) kabbeljouw te vangen ?????????!!!!!!!!!!!!!!! nou ja, grappie

    Hopelijk knapt het paard weer op, diarree is niet zo mooi ( darmen)

    Geniet van alles wat op je "pad" komt!

    Groetjes,
    Cees ... en ook van Gerda

  • 22 September 2015 - 11:59

    Hella:

    Ja.. bezoek.. we komen er aan hoor! tot vrijdag!

  • 22 September 2015 - 12:45

    Marloes:

    Tot donderdag! :-)

  • 24 September 2015 - 22:23

    Jeanette:

    Zo, ik heb een tijdje niet gereageerd, sorry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10667

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: