verhuisbericht 4.0 - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu verhuisbericht 4.0 - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

verhuisbericht 4.0

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 Oktober 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen.

Vandaag vanuit een grijs/nat Luxemburg met kans op sneeuw. Hopelijk blijft dat bij een kans en hebben we geen wit landschap.

Vandaag ben ik weer verhuisd. Dit keer omdat er een jongen bij komt, die komt 3 weken hier werken. Is natuurlijk zielig om hem dan te laten douche in het toiletgebouw dus ik ben bij een campingvriendinnetje ingetrokken. Aangezien we toch altijd bij elkaar zitten kan slapen daar ook nog wel bij..

Afgelopen weekend lekker genoten van 4 vrije dagen. Lekker weze shoppen in Luxemburg stad en samen met Simone een piercing laten zetten! Zal een foto erbij plaatsen dat iedereen weet hoe of wat!

Volgend weekend weer bezoek en dan gaan we echt af tellen om naar huis te gaan!

Groetjes en tot snel!

Hallo Angela.
    Gelukkig weer een berichtje van jou. de foto kan ik niet bekijken dat doet hij niet.er is van alles mis met mijn computer. Het heeft dus bij jullie nog niet gesneeuwd. Zijn er nu nog steeds kampeerders?
    Gelukkig komen er volgende week weer bezoekers.dan gaat de tijd weer wat sneller.Tot ziens maar weer.hartelijke groeten van ons en een dikke kus .

• 16 Oktober 2015 - 14:05

Oma Volk :

Dit was een foutje.doei
    Oma

• 16 Oktober 2015 - 20:01

Cees:

Angela......... was het niet gezelliger geweest om die jongen bij jou in de caravan te nemen...
    waar plaats is voor één is er ook plaats voor TWEEEEE !!!!! toch????

Gelukkig heb je genoten van de vier vrije dagen.

Nog ff doorbijten en dan kun je weer naar huis !!

Groetjes van,
    Cees

• 17 Oktober 2015 - 11:25

Oma:

Hallo Angela

Hopelijk voor laatst verhuisd. Als het gaat sneeuwen is het ook mooi bij jullie daar moet je van genieten.
    Alleen het wordt steeds somberde op de camping denk ik .Zijn er nog veel mensen met de herfst vakantie?
    Nog even en je bent weer thuis.Vandaag krijgt Baila haar gerepareerde kussen weer terug kan ze opnieuw beginnen.
    Groetjes

Oma

• 23 Oktober 2015 - 18:06

Jeanette:

Weer verhuisd?!
    Dit weekend, vrijdag 23 oktober, wordt weer leuk voor je.
    Er komt familie voor je en Baila komt ook gezellig mee.
    Hier is het op dit moment lekker rustig qua weer, heerlijk herfst weer.
    Gaat nu wel opschieten voor je toch?
    Hebt je eigenlijk wel warme kleren bij je voor als,het echt heel erg koud wordt?
    Nou heel veel plezier en geniet van je bezoek!

Groetjes Jeanette