Oeps - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Oeps - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Oeps

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

27 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

Eerst wil ik beginnen met een bedankje voor jullie, leuk dat jullie mij volgen en dat jullie ook nog reacties plaatsen!

Gister had ik mijn verhaaltje al klaar en toen verdween mijn Wifi en is het verhaal dus niet geplaatst.. Jammer.

Zondag;
Vandaag stonden de paarden weer op het programma samen met kiddies rijden en daarna de horeca in, druk en zeker een vol dagje. Lekker paarden opgehaald, gepoetst en gezadeld. Hier kwamen we er al achter dat veika niet echt zin had, dus ik dacht ik pak haar wel.. Alles ging prima, ik vond de weg weer in het bos lekker stukje in galop helemaal goed. Tot er een motor voorbij kwam. Ik probeerde hem minder hard te laten rijden ivm schrik reactie van de paarden maar dat mislukte... Alle 3 schrokken ze en schoten ze weg. Met als gevolg meisje verloor de beugels en viel van het paard af. Meisje was oke alleen nu het paard nog. Paard had zich niet zeer gedaan alleen z'n hoofdstel was stuk dus ik kon niet zeggen goh ik stap op rakker en we rijden weer door. Camping gebeld en een collega is ons tegemoet gekomen. Laatste stukje naar de camping toe gelopen en daarna 2 paarden terug de wei in. Pablo moest nog 2x rondje met een kindje op z'n rug.
Toen was het voor mij snel tijd om te douche en klaar te maken voor het restaurant. Vanavond was het geen top drukte maar toch nog tot 23:00 gewerkt. Het was mij weer een dagje.

Morgen misschien nog de paarden als het droog is, anders lekker 2 dagen vrij!

Groetjes uit Luxemburg!

  • 27 Juli 2015 - 12:38

    Oma:

    Hoi
    Dat was wel even schrikken met de val van dat meisje gelukkig is alles goed afgelopen.
    Geniet van je vrije dagen de omgeving een beetje bekijken denk ik na dat je , jeboodschappen hebt gedaan.
    Het is hier rotweer het regend nu de hele ochtend al.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes
    Oma

  • 27 Juli 2015 - 15:25

    Oom Adri:

    Dat zal wel schrikken geweest zijn,gelukkig dat de paarden niet geheel weggelopen zijn.
    Het is zeker wel aanpoten op de camping?
    Hoop voor je dat het mooi weer zal zijn op je vrijedagen en dan maar van de omgeving genieten.

    groetjes oom Adri &tante Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 10676

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: