Weer een dag voorbij! - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Weer een dag voorbij! - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Weer een dag voorbij!

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

14 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

De tijd vliegt! En nee dat lijkt niet alleen zo maar het is ook echt zo! Er is weer een dag voorbij.

Een dag wat rustig begon, onverwachts geen paarden, maar wel al vroeg uit bed en helemaal klaar gemaakt kon ik mij weer omkleden en of terug naar bed of met een collega even van de camping af en wat anders gaan doen. Het werd de tweede optie. We zijn naar Mersch geweest, gewinkeld in de Topaze en ik kan ook wel zeggen goed geslaagd. Ze hebben hier nog volop sale altijd leuk shoppen!

Daarna werd het toch tijd om een keer wat te gaan doen, hup paardjes uit de wei halen, poetsen en opzaden voor het kinderrondje. Daar hadden we er vandaag 2 van, bij het tweede rondje vraagt een meisje aan mij: Uuhm Angela mag ik wat vragen? Ja hoor dat mag jij antwoord ik. Waarop dat meisje zegt, nou... Een paard gaat toch niet zitten als ik erop zit? Waarop ik met een lach op mijn gezicht zeg, nee! Natuurlijk niet dat doen de paarden alleen in de wei!
Prompt dit rondje besloot rakker halverwege ineens dat hij er genoeg van had en ging liggen. Kind er gelijk afgehaald omdat ik bang was dat hij daad werkelijk ging rollen maar dat was gelukkig niet het geval hij stond gewoon weer op, snelle wisseling van kinderen op de paarden en we konden weer door!

In het restaurant vandaag hadden we weer een nieuwe verandering voor mij. Begon gewoon op het terras, drankjes opnemen lekker vertrouwd. Al snel vroeg er een collega wie wilt er snack staan ik wil niet meer! Waarop ik zei! Ja hoor dat is best. Dus we kunnen nu ook ijsjes en snackies verkopen! Ik word hier nog eens multi functioneel en een alles kunner. Misschien was dat ook wel de bedoeling!

Nog 4 dagen werken en dan is er bezoek! Gezellig ik kan niet wachten!

Slaap lekker allemaal! X

  • 14 Augustus 2015 - 09:01

    Hella:

    Dat is ook sterk dat een kind een dergelijk vraag stelt en het paard vervolgens denkt laat ik eens gaan liggen!!
    Multi functioneel zijn is nooit slecht moet je maar denken!
    Veel plezier met Merlot!

  • 14 Augustus 2015 - 11:54

    Cees:

    Een Luxemburgs paard is toch anders dan een Hollandse "knol" . Die Rakker is echt rakker!!!!
    Super gevaarlijk als die zomaar gaat liggen !!!! MAAR JE HEBT ZEER ALLERT GEREAGEERD!

    DOOR JE MULTIFUNCIONELE INZETBAARHEID WIL IK JE GRAAG BENOEMEN TOT

    GROOTHERTOGIN VAN LUXEMBURG !!!!

    Groetjes van,

    Cees en...ook van Gerda

  • 14 Augustus 2015 - 16:35

    Corsthiaan:

    Hallo Angela,
    Je komt aardig in je normale ritme, shoppen! Verder werkze tot snel!

  • 15 Augustus 2015 - 11:34

    Oma:

    Hallo Groothertogin van Luxemburg

    Een aardige titel vindt je niet.

    Je doet het best goed met de paarden en de paarden met jou!

    Spannend je kunt ook gaan shoppen met je vriendin want je weet nu de weg.In elk geval veel plezier samen.
    groetjes

    Oma

  • 19 Augustus 2015 - 11:17

    Aurelie En Magali:

    Hoi Angela dat kindje was ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 10682

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: