Aan alle leuke dingen komt een eind. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Aan alle leuke dingen komt een eind. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Aan alle leuke dingen komt een eind.

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

22 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

Zo blij om weer iemand van thuis te zien deze week! Maandag is merlot aangekomen en was het heel even alsof het vakantie was! Niets was zeker waar want ik moest gewoon werken. Maar zeker genoten van de vrije momenten. We hebben veel gezien van omgeving maar ook genoten van het weer. We hebben gerodeld in Saarburg, echternach bezocht, natuurlijk nog even gewinkeld en lekker gegeten! Wat gaat een midweek dan snel, wat vliegt de tijd voorbij.

Zo kwam ik gister ook tot de ontdekking dat ik hier al weer een maand ben. Deze maand is voorbij gevlogen. Hopelijk vliegt de rest net zo hard voorbij. Vanaf vandaag is het laag seizoen gestart wat betekend dat de tijden van de bar ook aangepast zijn, nu zijn de tijden weer van 10-22.

Nog een dag werken, 1 dag vrij en dan 4 dagen werken tot het volgende bezoek. Wat ben ik benieuwd hoe Baila op mij zal reageren!

Iedereen een fijne maar vooral een zonnige dag!

Groetjes uit een warm en zonnig Luxemburg!

  • 22 Augustus 2015 - 11:58

    Oma:

    Hoi Angela
    Ja alles wat leuk is gaat snel voorbij.
    Wat Baila aangaat die is natuurlijk hartstikke blij als die jou ziet zij springt je onderste boven denk ik.
    Zet je maar schrap!Hier is het ook weer mooi weer .Ik ben mijn spulletjes bij elkaar aan het zoeken voor woensdag want dan gaat het gebeuren op naar Praag.
    Een fijne dag vandaag en werkse.

    Groetjes
    Oma

  • 22 Augustus 2015 - 17:46

    Cees:

    Wat fijn dat je zo hebt genoten van je bezoek. We hebben op de app nog een filmpje gezien dat jullie aan het toeren waren... een prachtige omgeving! Ik heb in de vakantie ook erg genoten van merlot ( ........= ook een wijnsoort!! ha.ha) EN NU WEER OP NAAR HET VOLGENDE BEZOEK NOG FF WACHTEN
    EN DAN IS HET WEER ZOVER.

    Gegroet vanuit een zonovergoten Leerdam!

    Cees & Gerda


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 10688

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: