Kan ik mijn naam veranderen? - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Kan ik mijn naam veranderen? - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Kan ik mijn naam veranderen?

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 September 2015 | Luxemburg, Larochette

Wat gaat de tijd hard, inmiddels is het al weer 11 september. De maand waarvan ik in het begin dacht als ik die maar haal is bijna op de helft. De tijd vliegt hier nog steeds, zeker nu ik op dit moment meer verantwoording heb dan ik eigenlijk hoor te hebben. De manager is even met vakantie en ik probeer zo goed als ik kan zoveel mogelijk taken over te nemen, met als gevolg iedereen vraagt alles aan je.. Vandaar ook mijn titel, soms ga ik even in de keuken staan en hoor ik helemaal niets meer tot ze ook daar naar toe lopen en daar vrolijk verder gaan.
Al met al denk ik dat ik het goed doe, een tevreden chef, tevreden werkgever en als laatste wat zeker niet de minste is we hebben tevreden gasten. Het is leuk om meer verantwoording te hebben maar stiekem ook wel een beetje vermoeiend.
Morgen staat er een bbq op de planning, voor 120 man. Dus familie de bbq had ook makkelijk hier in Luxemburg gekund.

Inmiddels ben ik al aardig gesetteld in mijn derde maar ook laatste caravan. Het zou hier bijna lux te noemen zijn. Heb hier stromend water en een wc, gaskacheltje maar het fijnste van alles is dat ik warm water heb. Ik hoef niet meer te douche in het sanitair gebouw, ik kan nu eindelijk genieten van een warme douche zonder telkens op een knopje te hoeven drukken! Heerlijk!

Voor nu zeg ik tegen iedereen slaap lekker en tot snel!

  • 12 September 2015 - 09:04

    Corsthiaan:

    Hallo piet,
    Alles verder? Verder geen vragen. Met Baila is alles goed. Het weer is wisselend.
    Tot snel,
    Pa

  • 12 September 2015 - 09:40

    Laressa :

    Goed bezig Annie!
    Fijn ook dat je een nieuwe sleurhut hebt!
    Hoe is het weer daar?

    Succes verder en veel plezier! !

  • 12 September 2015 - 10:08

    Hella:

    Precies op het juiste moment warm water en een kacheltje. Het zal steeds een beetje kouder worden dan is warm water en verwarming wel lekker. Doe lekker veel ervaring op met de vervanging. Al die werkzaamheden kun je weer op je CV toevoegen! tot snel. We kijken er naar uit!

  • 12 September 2015 - 11:38

    Oma:

    Knap hoorhoe je het allemaalklaar speelt je bent in elk geval een ervaring rijker.
    Tot gauw het begint op te schieten.
    Groetjes
    Oma

  • 12 September 2015 - 20:56

    Cees:

    Hoi ???????? A...

    Het is super, dat je al zo snel de manager kunt vervangen... nog effe en ze willen die JUNKER in
    Luxemburg niet meer terug hebben ha, ha....
    We zijn trots op je, dat je het zo goed doet!!!!!!!!!!!

    Vanmiddag een orgelconcert gegeven en dus nu weer even relaxen met een Hartog Jannetje ..
    Groetjes en succes met de "Job" !

    Cees


  • 12 September 2015 - 22:52

    M.volk@tele 2.nl:

    Hallo Angela
    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.en behoorlijk wat verantwoordelijkheid,
    dat lijkt me niet meevallen.
    Met ons gaat goed.We zullen weer blij zijn als we je weer eens kunnen zien.
    Gelukkig voor jou komt er snel weer visite met de hond.
    wij wensen je nog veel sterkte en suces met je werk.
    Groetjes en een dikke kus van opa en oma.
    tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 10679

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: