Officiële vrije dag - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Officiële vrije dag - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Officiële vrije dag

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

Vandaag dag 2, of dat dacht ik..
Toen ik wakker werd.
Wekker gezet hup uit bed rijkleding aan en gaan! Paarden opgehaald gepoetst en gezadeld en samen met een gast het bos in. Klein probleempje... Alles in het bos lijkt op elkaar dus ik wist de route niet meer.. Maar dat was allemaal geen probleem want de paarden liepen vanzelf de goede kant op..
Nou niet dus. Rakker waar ik vandaag op zat had er geen zin in en wilde eigenlijk gewoon terug de wei in wat best te begrijpen is met de temperaturen die hier zijn. Stuk van 45 minuten heen gelopen omdraaien en weer terug. Was ook prima om zo door het bos te gaan! Eenmaal terug op de camping paarden afzadelen en terug de wei in. Even bij de receptie langs voor het rooster van de paarden en ik zou even vragen hoe of wat voor bij het restaurant en jawel mevrouw was eigenlijk de hele dag vrij!

In de middag samen met een collega even naar een winkelcentrum geweest, boodschapjes gedaan en even weg van de camping. Daarna nog samen wat gegeten en gekeken bij de animatie je zou bijna denken dat het vakantie is!

Groetjes uit een zonnig Luxemburg!

• 24 Juli 2015 - 09:02

Oma:

Goede morgen

Hier een klein berichtje uit Leerdam. Nou dat is ook wat ze kunnen beter s;avonds zeggen dat je morgen vrij bent dan kun je ook nog uitslapen.
    Ja en die paarden iedere dag dat zelfde rondje dat is balen maar goed jij had je ochtend rondje gehad.
    En heb je fijne colega's.Vandaag Komt Merel en Jasmijn met de trein naar Leerdam ja je leest het goed met de trein,goed he.
    Het is niet koud maar wel somber weer ik zie wel wat ik ga doen met die meiden.

Groetjes uit Leerdam

Oma

• 24 Juli 2015 - 15:58

Oom Adri:

hoi Angela,
    het is een enerverend begin van je werkperiode.
    Maar je moet maar denken alle begin is moeilijk en over een week wordt alles routine.
    Doe je best en veel plezier!

groetjes oom Adri & tante conny

• 24 Juli 2015 - 19:32

Oma Volk:

hallo paardenmeisje.
    je eerste vrije dag al half voorbij dat is balen.
    groetjes oma