Eerste werkdag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Eerste werkdag. - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag.

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

We kennen allemaal de reclame van die meneer die het altijd heel goed had veel geld en dan ineens met minder moet doen maar gelukkig maakt Tele2 altijd alles mogelijk. In dit geval zou ik zeggen, van samen chillen met Baila op de bank, naar halfuurtje zitten op geen enkele bank.

Vandaag is het werken dan echt begonnen. Mijn dag begon om 10.00 in de auto opweg naar de paarden, uit de wei halen poetsen en opzadelen en dan konden we het bos in.. Ik kan jullie vertellen wat een geweldige tocht heb ik gehad, wat een uitzicht echt super. Zelfs nog even een eekhoorn gezien! Eenmaal terug bij de camping paarden terug in de wei gezet kon ik de paarden weer gaan halen voor de "kiddies" wat betekend kinderen op de paarden en jij loopt er een rondje naast. Dit rondje is om de camping en duurt ongeveer een halfuurtje. Jullie herkennen mij straks niet meer terug zo afgetraind ben ik! Na de paarden ben ik gaan douche en mij klaar maken voor de horeca. Hier zie je ook weer terug komen hoeveel Nederlanders hier eigenlijk zijn, maar vandaag toch ook de eerste woorden Engels en Duits gepraat. Hier in de bediening is de communicatie taal Duits, even wennen en flink nadenken want ze praten nogal snel!

Na een werkdag van langer dan 12 uur is het nu echt tijd om te gaan slapen. Morgen begin ik sowieso weer om 10 uur met de paarden en daarna is het nog een verrassing wat ik moet gaan doen.

Slaap lekker allemaal! Tot de volgende blog. X

  • 23 Juli 2015 - 06:48

    Corsthia:

    Ik had de werktijden aardig ingeschat denk ik. In iedergeval komt het paardrijden weer op niveau. Werkze

  • 23 Juli 2015 - 09:59

    Oma:

    Nou de vuurdoop heb je gehad.Ik hoop dat je goed kan slapen dat je weer uitgerust kan beginnen.
    Om hoeveel paarden gaat het die je uit de wei moet halen?
    Een fijne wekdag en tot de volgende nieuwsbrief.

    groetjes
    Oma

  • 23 Juli 2015 - 20:37

    Jeanette:

    Zo de kop is er af

  • 23 Juli 2015 - 23:12

    Angela Mostert:

    Hoi oma,

    Het zijn in totaal 3 paarden. Dus ik rij alleen met 1 of 2 gasten van de camping.

    X

  • 24 Juli 2015 - 19:29

    M. Volk:

    hallo Angela.
    dat is hard werken zeg. maar wel leuk met die paarden.
    je bent vast slank en afgetraind als je thuis komt.
    groetjes oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 10682

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: