Aankomst - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 Juli 2015 | Luxemburg, Larochette

Vanmorgen was het dan zo ver, eindelijk kan ik niet zeggen want alles is nogal snel gegaan! Zo vlot als dat de sollicitatie is verlopen zo vlot verliep mijn reis eigenlijk ook! Vanaf oud Beijerland heeft mijn vader mij op Rotterdam centraal gebracht. Hier kwam totaal onverwachts een vriendin nog eventjes langs om mij uit te zwaaien. Super lief! Eenmaal in de eerste trein stond ik eigenlijk zo in België, uurtje en hop op naar de volgende trein, de trein naar Luxemburg waarna ik nog één keer zou moeten overstappen alleen waar dat was nog even de vraag. Maar de reis zou niet des Angela's verlopen als we niet iemand tegen kwamen die mij opweg kon helpen. Ik trof een hele gezellige mevrouw, die toevallig ook naar Luxemburg ging en om het verhaal compleet te maken had ze daar ook nog 35 jaar gewoond. Deze vrouw wist dus precies waar ik naar toe moest. Had ik even een gelukje!

De eerste kennismaking met mijn nieuwe werkgever: "oo je ziet er net zo uit als op de foto, hier dit is mijn auto, gooi je koffer er even in, hier heb je een blikje drinken en ik ga even snel naar de boekhouder toe over 1 minuut ben ik terug" waarop ik alleen nog oke kon zeggen. Eenmaal aangekomen op de camping zag ik mijn nieuwe tijdelijke huis. Een huis op wielen, wie wilt dat nou niet? Precies iedereen moet dat een keer gedaan hebben. Snel kennis gemaakt met een collega en gelijk ook een beetje wegwijs gemaakt. Daarna lekker spulletjes uit gepakt, alle WhatsApp berichtjes weer bij gewerkt en nu eens gaan bedenken wat we vanavond gaan doen. Morgen start ik met werken, alleen weet ik nog niet of dat met de paarden zal zijn of bij het horeca gedeelte.
Op naar morgen, dan zal het avontuur echt gaan beginnen!

  • 21 Juli 2015 - 17:39

    Corsthiaan:

    Op naar morgen. De chef had in ieder geval een blikje. Succes

  • 22 Juli 2015 - 08:23

    Hella:

    Hoi. Mooi dat het voorspoedig is verlopen. Ben benieuwd naar je ervaringen de komende dagen. Hoe was je eerste nacht in je mobile home?

  • 22 Juli 2015 - 08:29

    Heiltje:

    Goedemorgen Angela,
    Succes voor je eerste werkdag !
    Heb je een beetje kunnen slapen in je sleurhut?
    Groetjes en werkse van
    Heiltje en Ina xx

  • 22 Juli 2015 - 13:03

    Jeanette:

    Hey Angela, ik ga je ook volgen!
    Ben heel benieuwd hoe je alles gaat vinden.
    Werkse vandaag!

  • 22 Juli 2015 - 19:21

    Oma Mostert:

    Hallo Angela . Het was allemaal wel spannend maar het is gelukt je bent nu Mamaloe.
    Ik ben benieuwd naar het verslag van je eerstewerk dag.

    Groetjes
    Oma

  • 22 Juli 2015 - 21:42

    Mam:

    Fijn dat alles zo goed is verlopen. Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 10691

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: