Weer een week voorbij - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Angela Mostert - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

12 Augustus 2015 | Luxemburg, Larochette

Hallo iedereen,

Het is al weer even geleden dat ik iets van mij liet horen, geen gewonden maar kapotte Wifi!
Alles is weer gemaakt dus ik kan weer wat verslagen bij gaan houden!

Inmiddels is de veearts ook langs geweest voor het paard. Met wat dagen rust moest het goed komen. Zelf heb ik nog niet gereden maar ga morgen zeker kijken hoe Veika nu weer loopt of alles weer helemaal soepel is.

Ik heb mijn vrije dagen van deze week er weer op zitten. Weinig gedaan en vooral genoten van de zon! Lekker in bikini en een beetje bij bruinen! Nu nog een werkweek werken en dan komst mijn eerste bezoek! Ik kan niet wachten om eindelijk weer iemand van thuis echt te zien. Dan bedoel ik natuurlijk niet al die beijerlanders die hier op de camping staan want inmiddels zitten we al op 4 gezinnen. Ik denk dat inmiddels het hele dorp wel uitgelopen is!

Voor nu slaap lekker en tot snel! X

  • 12 Augustus 2015 - 08:08

    Hella:

    Ik kan me voorstellen dat het leuk is dat er iemand langs komt. Even iets anders dan collega's of gasten (al dan niet uit Oud Bijerland). Ik wens je alvast veel plezier met je bezoek!

  • 12 Augustus 2015 - 08:20

    Jeanette:

    Zo gaat hard de dagen!
    Gelukkig heb je het nog steeds naar je zin.
    Gisteren en vandaag is het bewolkt en warm, eigenlijk benauwd.
    Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk gebarbecued met Bert, Rina, Iris, Marloes, Peter en je vader.
    Was een klein beetje als van ouds, maar dan met een kleinere groep

  • 12 Augustus 2015 - 12:17

    Cees:

    Hoi Angela,

    Het is heel gezellig als er iemand van "thuis" langs komt ....
    Geeft toch altijd weer een beetje een vertrouwd gevoel !

    Harstikke tof dat je van je vrije dagen heerlijk hebt genoten.

    Nu weer succes met het werk !!!!

    Groetjes,
    Cees

  • 13 Augustus 2015 - 16:33

    Oma:

    Hoi Angela

    Ik heb je nieuws net pas gelezen ik was gisteren natuurlijk in Haastrecht.
    Het is erg warm hier ik ben van het balkon gevlucht.
    Gelukkig gaat het goed met het paardje dan kan je weer ermee op stap.
    Het begint al op te schieten dat je Vader en Marloes komen gezellig weer even bij kletsen.
    Dan een paar weken later wij ik ben benieuwd.
    Fijne dagen met je vriendin dat isook leuk voor je.

    Zonnige groet uit Leerdam

    Oma

  • 14 Augustus 2015 - 14:36

    Oma Volk:

    wat een geweldig weer hebben we toch steeds.
    gezellig dat Marloes en je vader binnenkort komen.Ik kan me voorstellen dat het
    hardstikke leuk is vooral omdat de hond er bij is. benieuwd hoe ze reageert als ze je ziet.
    hier is alles oke.
    groetjes Opa en Oma .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2015

verhuisbericht 4.0

08 Oktober 2015

vrije dag.

04 Oktober 2015

Nog maar 5 weken

23 September 2015

kaaspop

22 September 2015

Kan ik u helpen
Angela

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10661

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 07 Mei 2016

Sint Maarten

19 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: